Marketing cookies
Marketing cookies worden gebruikt om gerichte en relevante advertenties en content aan te bieden. Ook retargeting-technologieën vallen hieronder.
Een succesvol spaarsysteem voor een
Klantkaart ondersteunt al jarenlang winkeliersverenigingen in heel Nederland in het realiseren van onderstaande doelstellingen. Met onze kennis en expertise zorgen we ervoor dat u zonder zorg op snelle en efficiëntie wijze met uw eigen gezamenlijk spaarsysteem kunt starten.
Doelstelling
Wij hebben bij meedere winkeliersverenigingen bewezen dat een loyaliteitssysteem werkt. We zorgen altijd dat onderstaande doelstellingen behaald worden:
Klantverhalen
"We bouwen met de VIP Card een relatie met onze klanten voor een langere termijn en er zijn al veel fans van onze winkel die hun positieve ervaring doorvertellen aan potentiële nieuwe klanten."
Erwin ten Haring, Halfords
“Wij hebben inmiddels meer dan 5.000 sparende klanten en de klantkaart is een belangrijk onderdeel van onze marketingstrategie.”
Joeri van der Schans, Bloemenjungle
"Het spaarsysteem voldoet aan al mijn verwachtingen en is precies waar ik naar op zoek was. De klantenservice is snel en vriendelijk en kan altijd bij hen terecht. Het leuke is dat er steeds meer klanten zijn die tijdens het afrekenen zélf naar de punten vragen, dus het systeem is al goed aan het inburgeren!"
Bart van den Hoven, AmazingShoes.nl
Onze klanten zijn erg enthousiast over over onze klantenkaart. Bij iedere besteding worden er punten gespaard voor gratis artikelen krijgen of korting op de boodschappen en reken maar dat er flink gespaard wordt! De klantenkaart is dan ook echt een toevoeging voor de verkoop. Wij merken dat de klanten erop gebrand zijn om de punten elke keer te ontvangen en bij inlevering van punten heb je weer een meer dan tevreden klant!
Martine ten Broeke, Patrick's Kaas en Delicatessen
“Sparen is voor onze klant in een paar maanden een begrip geworden. De consument is enthousiast en wij niet minder.”
Dominique Melis, Vleeschmeester
"Het Klantkaart systeem is erg makkelijk te bedienen, zeer gebruiksvriendelijk, werkt altijd naar behoren en zijn er nooit geen storingen. Onze klanten zijn zeer positief over ons spaarprogramma en hebben geen bezwaar om hun gegevens achter te laten. Wij gebruiken de gegevens om onze klantenkaart-houders op de hoogte te brengen d.m.v. nieuwsbrieven."
Nick Böhm, A Fish Named Fred Haarlem
“Steeds meer winkeliers sluiten zich aan, steeds meer klanten sparen. Brielle spaart werkt echt boven verwachting!”
Gemeente Brielle, Winkeliersvereniging Brielle
"Zowel het klantenkaartsysteem als de cadeaukaarten van Klantkaart werken precies zoals ik had verwacht en voldoet daarmee dus aan al mijn verwachtingen. Steeds meer klanten weten nu dat ik een klantenkaart heb en wordt er steeds vaker gevraagd wat nu het aantalg gespaarde punten is en wat ze voor de punten krijgen."
Cobie Baart, Cobie’s Kadoshop
"Het Klantkaartsysteem is zeer duidelijk, werkt goed en is zeer makkelijk in gebruik. Mijn klanten maken er erg veel gebruik van. Ik ben hier echt 100% tevreden over! Sinds wij de klantenkaart als ‘gezinskaart’ zijn gaan gebruiken, wordt er veel meer gebruik van gemaakt dan de stempelkaart die wij voorheen hadden."
Rob Vos, Haarmode Rob
Wij werken al jaren met Klantkaart. We hebben daardoor heel veel vaste gasten mogen ontvangen en onze nieuwsbrieven worden altijd netjes opgemaakt en verstuurd!
Laura Santucci, Lunchcafé Intermezzo
Wij gebruiken als bloemenwinkel al vanaf het eerste uur het klanten- én cadeaukaart systeem van Klantkaart, we hebben recent alles laten aanpassen aan de nieuwe huisstijl van onze winkel. De volledige en professionele kennis van het team van Klantkaart heeft dit uiteindelijk perfect voor elkaar gekregen. De integratie van een klanten- en cadeaukaart module in onze eigen website is ook een succes, kortom, wij zijn trots & blij!
Marc Hellemons, De Bloemenstal
Een lange wens is in vervulling gegaan! Cadeaubonnen die zowel in onze fysieke winkels als online te gebruiken zijn! Implementatie via MSP verliep heel soepel en de uitleg van Klantkaart was erg duidelijk. Wij zijn blij met deze succesvolle samenwerking!
Jeroen van der Pijl, Kookpunt
Wij zijn bij SenseCity zeer tevreden met de uitstraling en het gemak van de Giftcards en Membercards via Klantkaart. Je geeft de klant een vertrouwd gevoel bij het overhandigen. Daarbij krijgen we super goede begeleiding begeleiding van Klantkaart!
Maik lipsius, SenseCity
Wij zijn blij met onze unieke Klantenkaart en Cadeaukaart. Elke keer bij de consument weer een reminder als ze de kaart zien. Het versturen van een verjaardagsmail is een fijne toevoeging. Wederom een contactmoment met mijn klanten. Een eigen unieke klantenkaart is een must-have als ondernemer.
Daarbij is onze unieke cadeaukaart is een betrouwbaar en dicht systeem, en is de cadeaukaart zelf een mooie visitekaartje voor de winkel!
Patrick Schouten, ‘t Kaaspunt
We helpen jullie met een
Klantkaart zorgt voor snelle, professionele implementatie van een op maat gesneden loyaliteitssysteem. Zonder enorme investeringen. Indien gewenst kunnen wij de maandelijkse administratieve afhandeling voor u verzorgen. Onze goed opgeleide, servicegerichte helpdeskmedewerkers staan klaar voor advies en ondersteuning bij vragen en problemen. Al meer dan 2.000 individuele winkeliers, tientallen winkeliersverenigingen, winkelketens en inkoopcombinaties werken naar volle tevredenheid met Klantkaart systemen.
Advies op maat
Aan de slag met ons systeem of heb je een vraag? Laat je gegevens achter en we geven je graag advies op maat!
Onze branches
Eerst maand tijdelijk gratis!
Wil jij ons systeem de eerste maand gratis proberen?
Wij bellen je graag vrijblijvend terug voor mee informatie.