Direct contact opnemen

FAQ / Veelgestelde Vragen

Alle antwoorden op een rijtje

De meestgestelde vragen hebben we hier voor je opgesomd. Zit jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

Sparen

Hoeveel moet ik mijn klanten laten sparen?

Dat is het mooie aan ons systeem, want dat mag je helemaal zelf inrichten. Gemiddeld geven onze klanten een punt per euro uit.

Mijn klanten willen geen klantenkaart

Dat horen wij wel vaker. Echter, wanneer je de klant vraagt of ze willen sparen voor kortingen en/of gratis producten, dan doen ze graag mee aan jouw spaarsysteem. De kaart hoeven zij ook niet altijd bij zich te hebben, want je kan de klant altijd opzoeken op basis van naam of postcode. Daarnaast kunnen de klanten de kaart ook opslaan in een app zoals bijvoorbeeld Stocard.

Klantenkaarten

Ik wil geen standaard klantenkaart, maken jullie ook aparte kaarten?

Dit is een vraag die wij vaker krijgen en uiteraard kunnen wij jouw kaart zo maken dat deze naadloos aansluit bij jouw huisstijl en wensen. Wil je een matte kaart, een kaart met een gouden randje, zilveren cijfers zoals op een creditcard of jouw logo in goud folie? Alle opties zijn mogelijk!

Ik kan zelf geen ontwerp maken voor mijn kaart.

Gelukkig hebben wij hier heel veel ervaring in en stoppen niet totdat wij jouw perfecte kaart hebben ontworpen!

Kan ik zelf een ontwerp voor mijn kaart aanleveren?

Dan kan uiteraard, hier ben je volledig vrij in. Wij sturen jou onze aanleverspecificaties zodat jij jouw creativiteit de vrije loop kan laten gaan.

Cadeaukaarten

Heb ik inzicht in het openstaande saldo?

In het CRM systeem kun je precies zien hoeveel tegoed er uit staat en hoeveel je in totaal hebt ingenomen. Met onze live rapportages ben je altijd in real time op de hoogte.

Krijgen klanten inzicht in hun saldo?

Ja, dankzij onze saldochecker die je heel gemakkelijk in jouw eigen website kan integreren, kunnen klanten online het saldo inzien.

Kan de cadeaukaart gekoppeld worden aan mijn webshop?

Ja, dat is het mooie van onze cadeaukaarten aangezien je deze kan integreren in jouw eigen webshop. Hierdoor kunnen de kaarten worden ingewisseld in de winkel, maar kunnen klanten de kaart ook verzilveren in jouw webshop.

Ik wil wel een kaart met saldo, maar geen cadeaukaart.

Dit kan, wij bieden namelijk ook prepaid kaarten aan die je in delen kan op- en afwaarderen.

Scan’r app

Kan deze app op meerdere apparaten gedownload worden?

Ja, je kunt de app op meerdere apparaten downloaden zodat meerdere personeelsleden de app kunnen gebruiken. Zo is de app perfect geschikt voor bijvoorbeeld een restaurant of een locatie met meerdere afreken locaties.

Hoe snel is de app in gebruik, ik wil niet teveel handelingen doen?

De app zelf werkt razendsnel en ook transacties doen is in 2 klikken gedaan! Heel snel dus.

Kunnen nieuwe klanten ook worden geregistreerd?

Ja dat kan heel gemakkelijk via de app. Registreer nieuwe klanten en ze kunnen direct meesparen. Daarnaast ontvangen ze na het invullen van het e-mailadres een welkomstmail die wij ook kosteloos voor je inrichten.

Kan ik direct de klantgegevens aanpassen?

Ja en dit raden wij ook aan. Zo zorg je ervoor dat jouw klantenbestand up-to-date blijft en je altijd weet hoe je jouw klanten kan benaderen.

Webterminal

Ik heb al een scanner, kan ik deze gebruiken?

Ja zeker! Wel zo makkelijk!

Ik heb ook mijn kassa op de computer draaien, kan dit gecombineerd worden?

Onze webterminal wordt gebruikt via jouw browser, dus als je die tegelijkertijd met de kassa kan gebruiken dan kan dit zeker gecombineerd worden.

CRM

Ik heb geen tijd om e-mails te versturen.

Geen probleem, dit nemen wij totaal voor je uit handen. Stuur ons een actie en wij maken een aantrekkelijke nieuwsbrief voor je op die we na jouw goedkeuring naar alle klanten versturen.

Kan ik zien hoeveel punten ik uitgegeven heb?

In het CRM kan je op de seconden zien wat er gebeurd is en hier rapportages van maken.

Onze branches

Een bewezen spaarsysteem bij meer dan 3000 ondernemers in Nederland en België

Bekijk onze referenties