Meer weten?

FAQ / Veelgestelde Vragen

Alle antwoorden op een rijtje

De meestgestelde vragen hebben we hier voor je opgesomd. Zit jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

Sparen

Hoeveel moet ik mijn klanten laten sparen?

Dat is het mooie aan ons systeem, want dat mag je helemaal zelf inrichten. Gemiddeld geven onze klanten een punt per euro uit.

Mijn klanten willen geen klantenkaart

Dat horen wij wel vaker. Echter, wanneer je de klant vraagt of ze willen sparen voor kortingen en/of gratis producten, dan doen ze graag mee aan jouw spaarsysteem. De kaart hoeven zij ook niet altijd bij zich te hebben, want je kan de klant altijd opzoeken op basis van naam of postcode. Daarnaast kunnen de klanten de kaart ook opslaan in een app zoals bijvoorbeeld Stocard.

Klantenkaarten

Ik wil geen standaard klantenkaart, maken jullie ook aparte kaarten?

Dit is een vraag die wij vaker krijgen en uiteraard kunnen wij jouw kaart zo maken dat deze naadloos aansluit bij jouw huisstijl en wensen. Wil je een matte kaart, een kaart met een gouden randje, zilveren cijfers zoals op een creditcard of jouw logo in goud folie? Alle opties zijn mogelijk!

Ik kan zelf geen ontwerp maken voor mijn kaart.

Gelukkig hebben wij hier heel veel ervaring in en stoppen niet totdat wij jouw perfecte kaart hebben ontworpen!

Kan ik zelf een ontwerp voor mijn kaart aanleveren?

Dan kan uiteraard, hier ben je volledig vrij in. Wij sturen jou onze aanleverspecificaties zodat jij jouw creativiteit de vrije loop kan laten gaan.

Werkt de klantenkaart ook bij meerdere filialen en/of afhaalpunten?

Ja zeker, dan koppelen we deze aan het hoofdaccount en kun je per filiaal precies monitoren wat er gebeurd met alle transacties. Dat is toch supermooi? We rekenen voor ieder volgend filiaal slechts 50% van de maandprijs, dus daar hoef je het niet voor te laten!

Kan ik ook voor een cadeaukaart kiezen?

Wil je in plaats van een klantenkaart liever een cadeaukaart, waarmee je de omzet naar voren haalt én nog eens verhoogd? Of wil je het gewoon allebei? Dan kan dat eenvoudig via exact dezelfde app. Het cadeaukaartsysteem kost maandelijks €10,- minder, en als je het allebei wilt betaal je €20,- erbij. We houden het graag eenvoudig én leuk!

Kan de klantenkaart gekoppeld worden aan mijn kassa?

We houden niet van ingewikkelde software, koppelingen en om de haverklap errors. Om die reden draait ons systeem volledig op zichzelf en koppelen we expres niets direct aan jouw huidige kassasysteem. Heb je toegang tot een browser op je kassa, dan kun je ons systeem gebruiken. Op deze manier blijf je flexibel in het gebruik én ben je niet afhankelijk van jouw kassaleverancier wanneer je acties of toepassingen wilt aanpassen.

Heb ik inzicht in het openstaande saldo en overige rapportages?

Soms wat saai, maar wel enorm interessant: het inzien van de rapportages. Wanneer vond welke transactie plaats, hoeveel klantenkaarten er in omloop zijn, hoeveel saldo staat er in totaal uit en wat is er al ingewisseld? Wat je maar wilt weten is terug te zien in het rapportagesysteem en wanneer je geen tijd hebt om het uit te zoeken, leveren wij het aan; wat en wanneer je maar wilt.

Ook kun je jouw klanten vanuit dit zelfde systeem mailen.

Ik heb extra kaarten nodig, kan dat?

Samen zorgen er er natuurlijk voor dat jouw eigen klantenkaart een groot succes wordt en dat je binnen de kortste keren door de eerste voorraad heen bent. Bijbestellen gaat eenvoudig en kost slechts €1,- per stuk, afhankelijk van het aantal dat je nodig hebt.

Kan de klantenkaart gekoppeld worden aan mijn webshop?

Heb je een webshop en wil je dat jouw klanten ook punten kunnen sparen bij hun online aankoop? Voeg dan eenvoudig een extra veld toe aan het bestelformulier waar de klant zijn of haar klantenkaartnummer kan invoeren. Wij zorgen er dan voor dat de punten netjes op de kaart van de desbetreffende klant komen te staan.

Ik heb al een andere klantenkaart

Wanneer je al een papieren klantenkaart gebruikt, met zegeltjes of stempels, zou je denken dat het voor nu prima is. Maar wanneer je het toch een stukje professioneler wilt aanpakken, fraude tegen wilt gaan, meer inzicht wilt hebben in wat er in omloop is en hem ook graag digitaal wilt inzetten, dan is ons systeem een ideale oplossing. Maak je reeds gebruik van een andere klantenkaartaanbieder en wil je liever met ons werken, dan nemen wij het contract gewoon over, zonder gedoe.

Ik heb geen zin in gedoe, hoe gemakkelijk werkt alles?

Mooi, wij ook niet. Daarom houden we alles graag zo eenvoudig en leuk mogelijk. Je hoeft bij ons geen jarenlang contract te tekenen; je gaat aan de slag met ons systeem en bevalt het niet? Dan stop je ermee. We adviseren je wel het minimaal een jaartje te doen, anders krijg je een averechts effect bij jouw klanten, maar we garanderen je dat je alleen maar leuke reacties zult krijgen en daarna echt niet meer wilt stoppen.

Staat je vraag er niet tussen?

Het kan zijn dat je een andere vraag hebt natuurlijk. Op deze pagina hebben we nog meer veel gestelde vragen staan, maar je hebt het allersnelst antwoord op je vraag wanneer je ons even een berichtje stuurt of belt naar 088 55 268 00

Cadeaukaarten

Heb ik inzicht in het openstaande saldo en overige rapportages?

Soms wat saai, maar wel enorm interessant: het inzien van de rapportages. Wanneer vond welke transactie plaats, hoeveel cadeaukaarten er in omloop zijn, hoeveel saldo staat er in totaal uit en wat is er al ingewisseld? Wat je maar wilt weten is terug te zien in het rapportagesysteem en wanneer je geen tijd hebt om het uit te zoeken, leveren wij het aan; wat en wanneer je maar wilt.

Krijgen klanten inzicht in hun saldo?

Ja, dankzij onze saldochecker die je heel gemakkelijk in jouw eigen website kan integreren, kunnen klanten online het saldo inzien.

Kan de cadeaukaart gekoppeld worden aan mijn webshop?

Ja, dat is het mooie van onze cadeaukaarten aangezien je deze kan integreren in jouw eigen webshop. Hierdoor kunnen de kaarten worden ingewisseld in de winkel, maar kunnen klanten de kaart ook verzilveren in jouw webshop.

Ik wil wel een kaart met saldo, maar geen cadeaukaart.

Dit kan, wij bieden namelijk ook prepaid kaarten aan die je in delen kan op- en afwaarderen.

Ik heb meerdere filialen en/of afrekenpunten, kan dat?

Heb je meerdere filialen waar je gebruik wilt maken van het cadeaukaartsysteem? Dan koppelen we deze aan het hoofdaccount en kun je per filiaal precies monitoren wat er gebeurd met alle transacties. Dat is toch supermooi? We rekenen voor ieder volgend filiaal slechts 50% van de maandprijs, dus daar hoef je het niet voor te laten!

Kan ik hetzelfde systeem ook gebruiken voor klantenkaarten?

Zeker, wil je in plaats van een cadeaukaart liever een klantenkaart, waarmee je jullie klanten kunt belonen naarmate zij meer besteden? Of wil je het gewoon allebei? Dan kan dat eenvoudig via exact dezelfde app. Het klantenkaartsysteem kost maandelijks €10,- extra en als je het allebei wilt betaal je €20,- erbij. We houden het graag eenvoudig en leuk!

Kan het systeem ook gekoppeld worden aan mijn kassa?

We houden niet van ingewikkelde software, koppelingen en om de haverklap errors. Om die reden draait ons systeem volledig op zichzelf en koppelen we expres niets direct aan jouw huidige kassasysteem. Heb je toegang tot een browser op je kassa, dan kun je ons systeem gebruiken. Op deze manier blijf je flexibel in het gebruik én ben je niet afhankelijk van jouw kassaleverancier wanneer je acties of toepassingen wilt aanpassen.

Wat kosten extra kaarten?

Samen zorgen er er natuurlijk voor dat jouw eigen cadeaukaart een groot succes wordt en dat je binnen de kortste keren door de eerste voorraad heen bent. Bijbestellen gaat eenvoudig en kost slechts €1,- per stuk, inclusief een cadeaukaartenvelop, afhankelijk van het aantal dat je nodig hebt. 

Kan de cadeaukaart ook gekoppeld worden aan mijn webshop?

Heb je een webshop en wil je dat jouw klanten hun aankoop ook kunnen betalen met jouw cadeaukaart, dan is dat geen probleem en regelen wij dit voor je. Voortaan kun je dan naast jouw huidige betaalmogelijkheden, zoals iDeal, Paypal en Creditcard ook kiezen voor het betalen met jouw eigen cadeaukaart!

De implementatie daarvan regelen wij volledig, daar hoeft jouw webbouwer zelfs niet voor aan de slag te zetten.

Ik heb al een andere cadeaukaart

Wanneer je al een papieren cadeaukaart gebruikt, zou je denken dat het voor nu prima is. Maar wanneer je fraude tegen wilt gaan, meer inzicht wilt hebben in wat er in omloop is en hem ook graag digitaal wilt inzetten, dan is ons systeem een ideale oplossing. Maak je reeds gebruik van een andere cadeaukaartaanbieder en wil je liever met ons werken, dan nemen wij het contract gewoon over, zonder gedoe.

Ik heb geen zin in gedoe, hoe gemakkelijk werkt alles?

Mooi, wij ook niet. Daarom houden we alles graag zo eenvoudig en leuk mogelijk. Je hoeft bij ons geen jarenlang contract te tekenen; je gaat aan de slag met ons systeem en bevalt het niet? Dan stop je ermee. We adviseren je wel het minimaal een jaartje te doen, anders krijg je een averechts effect bij jouw klanten, maar we garanderen je dat je alleen maar leuke reacties zult krijgen en daarna echt niet meer wilt stoppen.

Scan’r app

Kan deze app op meerdere apparaten gedownload worden?

Ja, je kunt de app op meerdere apparaten downloaden zodat meerdere personeelsleden de app kunnen gebruiken. Zo is de app perfect geschikt voor bijvoorbeeld een restaurant of een locatie met meerdere afreken locaties.

Hoe snel is de app in gebruik, ik wil niet teveel handelingen doen?

De app zelf werkt razendsnel en ook transacties doen is in 2 klikken gedaan! Heel snel dus.

Kunnen nieuwe klanten ook worden geregistreerd?

Ja dat kan heel gemakkelijk via de app. Registreer nieuwe klanten en ze kunnen direct meesparen. Daarnaast ontvangen ze na het invullen van het e-mailadres een welkomstmail die wij ook kosteloos voor je inrichten.

Kan ik direct de klantgegevens aanpassen?

Ja en dit raden wij ook aan. Zo zorg je ervoor dat jouw klantenbestand up-to-date blijft en je altijd weet hoe je jouw klanten kan benaderen.

Webterminal

Ik heb al een scanner, kan ik deze gebruiken?

Ja zeker! Wel zo makkelijk!

Ik heb ook mijn kassa op de computer draaien, kan dit gecombineerd worden?

Onze webterminal wordt gebruikt via jouw browser, dus als je die tegelijkertijd met de kassa kan gebruiken dan kan dit zeker gecombineerd worden.

CRM

Ik heb geen tijd om e-mails te versturen.

Geen probleem, dit nemen wij totaal voor je uit handen. Stuur ons een actie en wij maken een aantrekkelijke nieuwsbrief voor je op die we na jouw goedkeuring naar alle klanten versturen.

Kan ik zien hoeveel punten ik uitgegeven heb?

In het CRM kan je op de seconden zien wat er gebeurd is en hier rapportages van maken.

Onze branches

Een bewezen spaarsysteem bij meer dan 3000 ondernemers in Nederland en België

Bekijk onze referenties