Direct contact opnemen

Wij krijgen deze vragen bijna dagelijks te horen en willen je graag vertellen wat onze antwoorden zijn.

Vijf dingen die wij dagelijks te horen krijgen

We krijgen ze bijna iedere dag wel binnen; de vragen, twijfels en bedenkingen bij een klantenkaartsysteem. Omdat we het juist leuk vinden om met deze vraagstukken aan de slag te gaan én omdat we je graag een kijkje in onze keuken geven, hebben we hier vijf van de meest gestelde vragen voor je op een rijtje gezet!

Is dat nog wel van deze tijd, een pasje? 
Goede vraag en het antwoord is simpel: absoluut! Ondanks dat pasjes al een tijd in omloop zijn, is er geen betere manier om een gevoel van exclusiviteit mee te geven én een fysiek visitekaartje achter te laten in de portemonnee van de klant. Iedere keer dat de portemonnee open gaat komt jouw onderneming weer onder de aandacht. Een betere reminder is er niet! 

Hebben jullie ook een app voor onze klanten? 
Wanneer je graag wilt dat jouw klanten ook kunnen sparen door middel van een app, dan is ons systeem in combinatie met de veelgebruikte kaarten-apps zoals de OK-app, Passbook en Stocard ideaal. Met deze apps is de klant veelal bekend en kan naast de Bonuskaart, tankpas en Flying Blue card ook jóuw kaart aan het rijtje worden toegevoegd. 

Kan mijn logo op de kaart? 
Wanneer jij besluit om een eigen klantenkaart te presenteren, dan moet deze uiteraard ook helemaal van jou zijn, tot in het kleinste detail. Wij gebruiken geen logo’s van een gezamenlijk systeem of de keuze uit een aantal standaard ontwerpen. Nee, wij ontwerpen jouw pas volledig op maat. Goud? Glitter? Pimpelpaars met sterretjes? Alles is mogelijk!

Is jullie systeem ingewikkeld? 
Als je weet hoe je moet scannen, dan kun je ons systeem zonder uitdagingen gebruiken. Wanneer je gebruik maakt van de gratis 3D handscanner, dan richt je de scanner op de kaart, hoor je een piep en verschijnen de klantgegevens op je scherm. Gebruik je ons systeem op een mobiele telefoon of tablet, dan hoef je de kaart enkel onder het apparaat te houden en de rest gaat vanzelf. Makkelijker kan niet! 

Wat kan ik nog meer met jullie systeem? 
Wij hebben verschillende modules, drie in totaal; klantenkaarten, cadeaukaarten en prepaid kaarten. Wanneer je één of meerdere van deze modules wilt gebruiken, dan ben je met één systeem helemaal klaar. Naast de kaarten beschikt ons systeem over een CRM waar je alle klantgegevens mee kunt registreren. Het versturen van nieuwsbrieven en andere mailings kunnen ook allemaal gedaan worden via hetzelfde platform. Tot slot heb je toegang tot jouw eigen backoffice waarin je alle soorten rapportages kunt inzien en downloaden voor optimaal inzicht in uitgegeven punten, cadeaukaart saldi en prepaid kaarten die in omloop zijn.

De bovenstaande vijf vragen zijn slechts een greep uit de hoeveelheid mails die wij dagelijks ontvangen. Op onze website proberen we veel vragen ook direct te beantwoorden, maar heb jij zelf ook nog een vraag die nog niet beantwoord is? Laat het dan even weten. We staan iedere dag voor je klaar om ook jouw kaart met succes te lanceren!

Deel deze blog:

Onze branches

Een bewezen spaarsysteem bij meer dan 3000 ondernemers in Nederland en België

Bekijk onze referenties