Spaarpunten, een effectief middelOm de strijd met de supermarkten succesvol aan te kunnen blijven gaan, is meer nodig dan top-kwaliteitsproducten. De slag om de consument kan niet alleen meer gewonnen worden op productniveau. Alles draait om de klant, om de goodwill van de klant, de bereidheid om naar de winkel te komen. Alle beschikbare middelen moeten ingezet worden om de consument te behouden. En, belonen met spaarpunten is een uiterst effectief middel.
Het Klantkaart Loyaliteitssysteem; jouw klant belonen met spaarpuntenDe loyaliteit om de klant, daar draait het om. De klant wil voorzien worden van heerlijke producten en wil aandacht, zorg en waardering voor zijn loyaliteit. Het Klantkaart Loyaliteitssysteem is gebaseerd op 15 jaar praktijkervaring bij veel van jouw collega’s. Door het belonen van de klant met spaarpunten, winnen wij de loyaliteit van de klant en zorgen we voor:
- onderscheiding van de concurrentie
- verkrijgen van inzicht in de klant
- een eenvoudig instrument om te communiceren met de klant
- meer omzet en meer winst
Met jouw spaarpunten voelt de klant zich gewaardeerdEen spaarprogramma, passend bij jouw specifieke situatie, wij maken het op maat. Jouw klant wordt beloond met spaarpunten op basis van de besteding: jouw klant wordt beloond, voelt zich gewaardeerd en waardeert je met meer winkelbezoek en meer omzet. Spaarpunten leiden tot meer omzet.
Door:
- een volledige ondersteuning en ontzorging
- uitgekiende e-mailcommunicatie
- een verjaardagsmailing
- verzenden van maandaanbiedingen
- verzenden van bestellijsten met de feestdagen
- vergroten van de binding met jouw klant.
Voor jouw klanten is alleen het beste product goed genoeg, voor jou alleen het beste spaarprogramma. Laat je ondersteunen door Klantkaart, de marktleider in het MKB en win de strijd met de supermarkt!
Deel deze blog: