De spaarpas van het Klantkaart loyaliteitsprogramma heeft de vorm en het formaat van een bankpas. Hij kan worden voorzien van een chip, een magneetstrip of een barcode. Op deze pas worden bij iedere aankoop, aan de hand van de besteding in de winkel, spaarpunten bijgeschreven of kunnen gespaarde punten worden verzilverd. De spaarpas wordt op naam geregistreerd en ingevoerd in een database. Daardoor kun jij vanuit het systeem heel eenvoudig en op professionele wijze effectief met jouw klanten communiceren. Inzet van een Klantkaart Loyaliteitssysteem gaat het aantal winkelbezoeken van jouw klanten en hun gemiddelde besteding verhogen.
De voordelen van de spaarpas
Jouw klanten blijven betrokken bij het spaarprogramma omdat men op ieder moment, zowel in de winkel als op de website, kan zien hoeveel punten men al gespaard heeft. Omdat de spaarpas op naam staat geregistreerd, krijg jij een perfect inzicht in jouw klanten. Je kunt selecties maken op alle gewenste criteria en zo heel gericht en effectief met jouw klanten communiceren. Klantkaart richt voor jou een aantal automatische acties in. Houders van een pas kunnen bijvoorbeeld met hun verjaardag een felicitatie ontvangen en een uitnodiging om een attentie in de winkel op te halen. Omdat je veel voordelen gaat koppelen aan het hebben van een spaarpas, krijg je een groot bestand aan actieve spaarders. Klanten die kunnen sparen, besteden meer en komen vaker terug!
Het succes van het Klantkaart Loyaliteitssysteem
Met de Klantkaart spaarpas bind je klanten aan jouw winkel door ze voor iedere aankoop te belonen. Met het belonen van jouw klanten, maak je van klanten, loyale klanten. En met de spaarpas werf je ook nieuwe klanten, omdat jij je nog meer gaat onderscheiden van de concurrentie.
Zet vandaag de stap naar grotere klantenbinding met jouw eigen pas.
Laat je adviseren door de autoriteit op het gebied van sparen: Klantkaart. Wij
staan voor je klaar om met de introductie van jouw eigen spaarpas de binding met de klant te verstevigen, het aantal bezoeken aan jouw winkel te laten toenemen en de gemiddelde besteding te verhogen.