Meer weten?

De voordelen van een

Spaarkaart

De spaarkaart is de basis van de spaarpunten.

De spaarkaart van het Klantkaart loyaliteitsprogramma zorgt ervoor dat jouw klanten bij je terug blijven komen en daarmee zorgen voor meer omzet. Op de spaarkaart worden spaarpunten bijgeschreven voor iedere aankoop die een klant doet. De gespaarde punten kunnen worden ingewisseld voor korting of voor speciale cadeaus.

Spaarpunten toevoegen

Iedere spaarkaart van het Klantkaart Loyaliteitssysteem wordt op naam geregistreerd en ingevoerd in een database. Via de terminal in de winkel kunnen de winkelier en de klant altijd zien hoeveel punten op de spaarkaart zijn bijgeschreven. De spaarkaart heeft de vorm van een bankpas, die volledig in de huisstijl van de onderneming gepersonaliseerd kan worden.

Spaarkaart punten verzilveren

Met het Klantkaart loyaliteitsprogramma kan de klant de punten die op zijn spaarpas zijn bijgeschreven, verzilveren wanneer hij dat wil. Dat kan zijn voor speciale aanbiedingen in de winkel of voor korting bij aankoop. Als winkelier kun jij de gegevens van de spaarkaart, die in de database zijn opgenomen, gebruiken om acties voor speciale groepen klanten te organiseren.

Onze branches

Een bewezen spaarsysteem bij meer dan 3000 ondernemers in Nederland en België

Bekijk onze referenties