Meer weten?

Loyalty marketing

Klantkaart biedt een even eenvoudig als effectief spaarprogramma voor loyalty marketing.

Het behouden en het uitbouwen van de bestedingen van loyale klanten wordt loyalty marketing genoemd. Het hebben van loyale klanten is bevorderend voor de omzet, maar het behouden van de klanten en het uitbouwen van de bestedingen is net zo belangrijk voor het krijgen van klantloyaliteit. Met een Klantkaart Loyaliteitssysteem beschik je over een gedetailleerde database met gegevens over de bestedingen van jouw klanten. Dat geeft je de mogelijkheid om gerichte loyalty marketing activiteiten te ontplooien - voor specifieke productgroepen of specifieke klantsegmenten - waardoor je op een gerichte wijze jouw klanten kan benaderen en continuïteit kunt creëren voor jouw omzet.

Spaarprogramma als basis voor loyalty marketing

Klantkaart biedt een even eenvoudig als effectief spaarprogramma voor loyalty marketing. Bij iedere aankoop in jouw zaak worden spaarpunten bijgeschreven via de Klantkaart terminal. De klant heeft een spaarkaart in de vorm van een chipkaart. Op ieder moment kan de klant in jouw winkel zien hoeveel punten hij heeft gespaard.

Loyalty marketing tegen minimale kosten

Werken met het Klantkaart loyaliteitsprogramma vraagt een minimale investering. Tegen minimale kosten zorgen wij voor een snelle, professionele implementatie van een op maat gesneden systeem. Indien gewenst kunnen wij de complete administratieve afhandeling en ondersteuning van het loyaliteitsprogramma voor je verzorgen.

Onze branches

Een bewezen spaarsysteem bij meer dan 3000 ondernemers in Nederland en België

Bekijk onze referenties