Meer weten?

Klantloyaliteit

Klantloyaliteit levert een belangrijke bijdrage aan de verhoging van jouw omzet.

Door uw klanten te belonen voor iedere aankoop in jouw winkel, kun je ervoor zorgen dat zij vaker terugkomen. En daardoor krijg je loyale klanten. Om klantloyaliteit te bereiken biedt Klantkaart een spaarsysteem met een chipkaart, waarop de klant bij iedere aankoop spaarpunten bijgeschreven krijgt.

Systeem op maat voor klantloyaliteit

Het behalen van klantloyaliteit via het loyaliteitsprogramma van Klantkaart is voor iedere winkel mogelijk. Voor elke situatie biedt Klantkaart een oplossing op maat, zowel voor een individuele winkelier als voor een winkelformule of een winkeliersvereniging. Met een beperkte investering in klantloyaliteit, via Klantkaart, krijg jij de beschikking over alle voordelen van het Klantkaart Loyaliteitssysteem. De registratie van spaarpunten is eenvoudig en je krijgt een complete database voor marketingactiviteiten.

Klantloyaliteit met spaarkaart

Het krijgen van klantloyaliteit via het Klantkaart Loyaliteitssysteem gebeurt via de werking van een chipkaart voor de klant. De klant zal bij iedere besteding spaarpunten ontvangen via de speciale terminal in de winkel. Deze terminal zal iedere spaarpunten bijschrijven. De klant kan op ieder moment zien hoeveel hij gespaard heeft en voor welke cadeaus of speciale aanbiedingen hij in aanmerking komt. Eenvoudiger kan klantloyaliteit niet worden gemaakt.

Onze branches

Een bewezen spaarsysteem bij meer dan 3000 ondernemers in Nederland en België

Bekijk onze referenties