Beloon loyaliteit.
Iedere bloemist heeft te maken met de concurrentie van nabijgelegen speciaalzaken en de supermarkten met een uitgebreid bloemenassortiment. Om die reden is het belangrijk om jouw huidige klanten bij jou te houden door te laten zien dat hun loyaliteit gewaardeert wordt. We voorzien jouw klanten van een mooie klantenkaart, volledig in jouw eigen fleurige huisstijl. Jij beloont jouw klant met spaarpunten aan de hand van de besteding, en de klant beloont jou op zijn beurt met zijn loyaliteit. Wanneer jij jouw trouwe klanten beloont, zullen zij gegarandeerd blijven terugkomen - en waarschijnlijk zelfs váker dan gepland.
Hoe ons systeem werkt voor jouw bloemisterij.
Het belonen van loyale klanten is iets wat in ondernemingen wordt gedaan en niet zonder reden! Een veelvoorkomende manier is om de klanten een spaarpunt per bestede Euro te geven. Rekent de klant een prachtige bos bloemen van € 35,00 af? Dan ontvangt hij 35 punten op zijn klantenkaart. Hoe meer hij besteedt, hoe meer punten hij op zijn klantenkaart zal sparen.
Tips voor jouw bloemist.
- Wil je het tulpenseizoen flink promoten? Geef dan dubbele punten op boeket tulpen waardoor de klant sneller zijn spaardoel behaalt én jij de verkoop van de tulp stimuleert.
- Kun jij voordelig een bepaalde bloemsoort inkopen? Maak daar dan een 'verrassingsboeket' van, die de klant 'gratis' kan komen afhalen tegen inlevering van een X-aantal punten.
- Voeg onze cadeaukaartmodule toe die jouw huidige klanten kunnen aanschaffen voor hun kennissenkring! (inderdaad; dit zijn nieuwe potentiële loyale klanten!)