Meer weten?

Zorg dat de klant kiest voor jouw als zijn ambachtelijke bakker.

Bakker

Een kwalitatief hoog product leveren is tegenwoordig niet meer voldoende. Zorg ervoor dat de klanten blijven genieten van jouw ambachtelijke producten door hen te belonen.

Beloon de klanten in jouw bakkerij.

Uit onderzoek is gebleken dat klanten vaker terugkomen naarmate zij beloond worden voor hun loyaliteit. Het is dan ook van groot belang dat jij als bakkerij mee gaat in dit gedachtengoed.

Wij voorzien jouw klanten van een mooie klantenkaart, volledig in jouw eigen huisstijl. Jij beloont jouw klant met spaarpunten aan de hand van de besteding, en de klant beloont jou op zijn beurt met zijn loyaliteit. Wanneer jij jouw trouwe klanten beloont, zullen zij gegarandeerd blijven terugkomen - en waarschijnlijk zelfs váker dan gepland.

Hoe ons systeem werkt voor jouw bakkerij.

Het belonen van loyale klanten is iets wat in veel bakkerijen wordt gedaan. Een veelvoorkomende manier is om de klanten een spaarpunt per bestede euro te geven. Rekent de klant een brood en slagroomtaart af van in totaal € 15,00? Dan ontvangt hij 15 punten op zijn klantenkaart. Hoe meer hij besteedt, hoe meer punten hij op zijn klantenkaart zal sparen.

  1. Bij de start met ons spaarsysteem ontwerpen wij in samenspraak met jou een pas in jouw huisstijl.
  2. Als de passen klaar zijn, kan je direct aan de slag gaan met onze Scan'r app op een smartphone of een handscanner aangesloten aan een computer.
  3. Met een paar klikken geef je jouw klanten punten of kan je punten laten verzilveren.
  4. Via de automatische welkomst- en verjaardagsmailing, die we eenmalig voor je instellen, kun je jouw klanten per mail leuke aanbiedingen versturen.
  5. Daarnaast kan je eenvoudig nieuwsbrieven versturen naar alle klanten of bijvoorbeeld alleen de vrouwelijke klanten of klanten met een bepaald spaarsaldo.

Spaartips voor jouw bakkerij.

  • Wil je iedere maandagochtend de verkoop van krentenbollen stimuleren? Geef dan dubbele punten bij aankoop van dit product en communiceer dat in de winkel en/of in een nieuwsbrief.
  • Laat klanten sparen voor bijvoorbeeld een gratis slagroomtaart tegen inlevering van een X-aantal punten.
  • Wat is nou lekkerder dan een vers stuk taart op je verjaardag? Trakteer jouw klanten op hun verjaardag op een gratis stuk taart of gebak, deze komen ze ongetwijfeld ophalen en gaan bij jou natuurlijk niet de deur uit zonder iets anders!
  • Voeg jouw eigen cadeaukaart in jouw huisstijl toe die jouw huidige klanten kunnen aanschaffen voor hun kennissenkring! (inderdaad; dit zijn nieuwe potentiële loyale klanten!)

Succesverhalen

Zij werken al met ons spaarsysteem

Wat kun je nog meer met ons systeem?

Je kunt ervoor kiezen om de gespaarde punten te laten inwisselen voor een korting, een tegoedbon of een product - zoals een taart, slof of petit fours. Wil je een bepaald product onder de aandacht brengen en de verkoop daarvan stimuleren? Geef dan bijvoorbeeld dubbele punten bij bestelling van dit product. Wil je jouw huidige klantenbestand uitbreiden? Kies dan voor onze cadeaukaartmodule, waarmee klanten hun kennissenkring kunnen voorzien van een aanbeveling, visitekaartje én tegoed voor jouw bakkerij!

Jouw externe marketingafdeling. 

Of je nu kiest voor een klantenkaart, cadeaukaart of prepaidkaart voor jouw bakkerij; wij staan áltijd voor je klaar om je te voorzien van hulp, inspiratie of advies rondom de implementatie en het succes van ons systeem. Zo kunnen wij advertenties voor je opmaken, promotiematerialen aanleveren en nieuwsbrieven opstellen en verzenden. Je kunt het zo gek niet verzinnen en wij regelen het voor je!

Advies op maat

We staan voor je klaar!

Aan de slag met ons systeem of heb je een vraag? Laat je gegevens achter en we geven je graag advies op maat!

Wij helpen je graag verder

Download ons ebook met 5 praktische tips!

Gratis aanvragen

Onze branches

Een bewezen spaarsysteem bij meer dan 3000 ondernemers in Nederland en België

Bekijk onze referenties