Direct contact opnemen

Zorg dat de klant kiest voor jouw als zijn ambachtelijke bakker.

Bakker

Een kwalitatief hoog product leveren is tegenwoordig niet meer voldoende. Zorg ervoor dat de klanten blijven genieten van jouw ambachtelijke producten door hen te belonen.

Beloon loyaliteit.

Uit onderzoek is gebleken dat klanten vaker terugkomen naarmate zij beloond worden voor hun loyaliteit. Het is dan ook van groot belang dat jij als bakkerij mee gaat in dit gedachtengoed. We voorzien jouw klanten van een mooie klantenkaart, volledig in jouw eigen huisstijl. Jij beloont jouw klant met spaarpunten aan de hand van de besteding, en de klant beloont jou op zijn beurt met zijn loyaliteit. Wanneer jij jouw trouwe klanten beloont, zullen zij gegarandeerd blijven terugkomen - en waarschijnlijk zelfs váker dan gepland.

Hoe ons systeem werkt voor jouw bakkerij.

Het belonen van loyale klanten is iets wat in veel bakkerijen wordt gedaan. Een veelvoorkomende manier is om de klanten een spaarpunt per bestede euro te geven. Rekent de klant een brood en slagroomtaart af van in totaal € 15,00? Dan ontvangt hij 15 punten op zijn klantenkaart. Hoe meer hij besteedt, hoe meer punten hij op zijn klantenkaart zal sparen.

Tips voor jouw bakkerij.

  • Iedere maandagochtend de verkoop van krentenbollen stimmuleren? Geef dan dubbele punten bij aankoop van dit product.
  • Laat klanten sparen voor een 'gratis slagroomtaart' tegen inlevering van een X-aantal punten.
  • Voeg onze cadeaukaartmodule toe die jouw huidige klanten kunnen aanschaffen voor hun kennissenkring! (inderdaad; dit zijn nieuwe potentiële loyale klanten!)

Succesverhalen

Zij werken al met ons spaarsysteem

Wat kun je nog meer met ons systeem?

Je kunt ervoor kiezen om de gespaarde punten te laten inwisselen voor een korting, een tegoedbon of een product - zoals een taart, slof of petit fours. Wil je een bepaald product onder de aandacht brengen en de verkoop daarvan stimuleren? Geef dan bijvoorbeeld dubbele punten bij bestelling van dit product. Wil je jouw huidige klantenbestand uitbreiden? Kies dan voor onze cadeaukaartmodule, waarmee klanten hun kennissenkring kunnen voorzien van een aanbeveling, visitekaartje én tegoed voor jouw bakkerij!

Jouw externe marketingafdeling. 

Of je nu kiest voor een klantenkaart, cadeaukaart of prepaidkaart voor jouw bakkerij; wij staan áltijd voor je klaar om je te voorzien van hulp, inspiratie of advies rondom de implementatie en het succes van ons systeem. Zo kunnen wij advertenties voor je opmaken, promotiematerialen aanleveren en nieuwsbrieven opstellen en verzenden. Je kunt het zo gek niet verzinnen en wij regelen het voor je!

Advies op maat

We staan voor je klaar!

Aan de slag met ons systeem of heb je een vraag? Laat je gegevens achter en we geven je graag advies op maat!

Wij helpen je graag verder

Download ons ebook met 5 praktische tips!

Gratis aanvragen

Onze branches

Een bewezen spaarsysteem bij meer dan 3000 ondernemers in Nederland en België

Bekijk onze referenties