Marketing cookies
Marketing cookies worden gebruikt om gerichte en relevante advertenties en content aan te bieden. Ook retargeting-technologieën vallen hieronder.
"We bouwen met de VIP Card een relatie met onze klanten voor een langere termijn en er zijn al veel fans van onze winkel die hun positieve ervaring doorvertellen aan potentiële nieuwe klanten."
Erwin ten Haring, Halfords
“Wij hebben inmiddels meer dan 5.000 sparende klanten en de klantkaart is een belangrijk onderdeel van onze marketingstrategie.”
Joeri van der Schans, Bloemenjungle
"Het spaarsysteem voldoet aan al mijn verwachtingen en is precies waar ik naar op zoek was. De klantenservice is snel en vriendelijk en kan altijd bij hen terecht. Het leuke is dat er steeds meer klanten zijn die tijdens het afrekenen zélf naar de punten vragen, dus het systeem is al goed aan het inburgeren!"
Bart van den Hoven, AmazingShoes.nl
Onze klanten zijn erg enthousiast over over onze klantenkaart. Bij iedere besteding worden er punten gespaard voor gratis artikelen krijgen of korting op de boodschappen en reken maar dat er flink gespaard wordt! De klantenkaart is dan ook echt een toevoeging voor de verkoop. Wij merken dat de klanten erop gebrand zijn om de punten elke keer te ontvangen en bij inlevering van punten heb je weer een meer dan tevreden klant!
Martine ten Broeke, Patrick's Kaas en Delicatessen
“Sparen is voor onze klant in een paar maanden een begrip geworden. De consument is enthousiast en wij niet minder.”
Dominique Melis, Vleeschmeester
"Het Klantkaart systeem is erg makkelijk te bedienen, zeer gebruiksvriendelijk, werkt altijd naar behoren en zijn er nooit geen storingen. Onze klanten zijn zeer positief over ons spaarprogramma en hebben geen bezwaar om hun gegevens achter te laten. Wij gebruiken de gegevens om onze klantenkaart-houders op de hoogte te brengen d.m.v. nieuwsbrieven."
Nick Böhm, A Fish Named Fred Haarlem
“Steeds meer winkeliers sluiten zich aan, steeds meer klanten sparen. Brielle spaart werkt echt boven verwachting!”
Gemeente Brielle, Winkeliersvereniging Brielle
"Zowel het klantenkaartsysteem als de cadeaukaarten van Klantkaart werken precies zoals ik had verwacht en voldoet daarmee dus aan al mijn verwachtingen. Steeds meer klanten weten nu dat ik een klantenkaart heb en wordt er steeds vaker gevraagd wat nu het aantalg gespaarde punten is en wat ze voor de punten krijgen."
Cobie Baart, Cobie’s Kadoshop
"Het Klantkaartsysteem is zeer duidelijk, werkt goed en is zeer makkelijk in gebruik. Mijn klanten maken er erg veel gebruik van. Ik ben hier echt 100% tevreden over! Sinds wij de klantenkaart als ‘gezinskaart’ zijn gaan gebruiken, wordt er veel meer gebruik van gemaakt dan de stempelkaart die wij voorheen hadden."
Rob Vos, Haarmode Rob
Wij werken al jaren met Klantkaart. We hebben daardoor heel veel vaste gasten mogen ontvangen en onze nieuwsbrieven worden altijd netjes opgemaakt en verstuurd!
Laura Santucci, Lunchcafé Intermezzo
Wij gebruiken als bloemenwinkel al vanaf het eerste uur het klanten- én cadeaukaart systeem van Klantkaart, we hebben recent alles laten aanpassen aan de nieuwe huisstijl van onze winkel. De volledige en professionele kennis van het team van Klantkaart heeft dit uiteindelijk perfect voor elkaar gekregen. De integratie van een klanten- en cadeaukaart module in onze eigen website is ook een succes, kortom, wij zijn trots & blij!
Marc Hellemons, De Bloemenstal
Een lange wens is in vervulling gegaan! Cadeaubonnen die zowel in onze fysieke winkels als online te gebruiken zijn! Implementatie via MSP verliep heel soepel en de uitleg van Klantkaart was erg duidelijk. Wij zijn blij met deze succesvolle samenwerking!
Jeroen van der Pijl, Kookpunt
Wij zijn bij SenseCity zeer tevreden met de uitstraling en het gemak van de Giftcards en Membercards via Klantkaart. Je geeft de klant een vertrouwd gevoel bij het overhandigen. Daarbij krijgen we super goede begeleiding begeleiding van Klantkaart!
Maik lipsius, SenseCity
Wij zijn blij met onze unieke Klantenkaart en Cadeaukaart. Elke keer bij de consument weer een reminder als ze de kaart zien. Het versturen van een verjaardagsmail is een fijne toevoeging. Wederom een contactmoment met mijn klanten. Een eigen unieke klantenkaart is een must-have als ondernemer.
Daarbij is onze unieke cadeaukaart is een betrouwbaar en dicht systeem, en is de cadeaukaart zelf een mooie visitekaartje voor de winkel!
Patrick Schouten, ‘t Kaaspunt
Soms wat saai, maar wel enorm interessant: het inzien van de rapportages. Wanneer vond welke transactie plaats, hoeveel cadeaukaarten er in omloop zijn, hoeveel saldo staat er in totaal uit en wat is er al ingewisseld? Wat je maar wilt weten is terug te zien in het rapportagesysteem en wanneer je geen tijd hebt om het uit te zoeken, leveren wij het aan; wat en wanneer je maar wilt.
Ja, dankzij onze saldochecker die je heel gemakkelijk in jouw eigen website kan integreren, kunnen klanten online het saldo inzien.
Ja, dat is het mooie van onze cadeaukaarten aangezien je deze kan integreren in jouw eigen webshop. Hierdoor kunnen de kaarten worden ingewisseld in de winkel, maar kunnen klanten de kaart ook verzilveren in jouw webshop.
Dit kan, wij bieden namelijk ook prepaid kaarten aan die je in delen kan op- en afwaarderen.
Heb je meerdere filialen waar je gebruik wilt maken van het cadeaukaartsysteem? Dan koppelen we deze aan het hoofdaccount en kun je per filiaal precies monitoren wat er gebeurd met alle transacties. Dat is toch supermooi? We rekenen voor ieder volgend filiaal slechts 50% van de maandprijs, dus daar hoef je het niet voor te laten!
Zeker, wil je in plaats van een cadeaukaart liever een klantenkaart, waarmee je jullie klanten kunt belonen naarmate zij meer besteden? Of wil je het gewoon allebei? Dan kan dat eenvoudig via exact dezelfde app. Het klantenkaartsysteem kost maandelijks €10,- extra en als je het allebei wilt betaal je €20,- erbij. We houden het graag eenvoudig en leuk!
We houden niet van ingewikkelde software, koppelingen en om de haverklap errors. Om die reden draait ons systeem volledig op zichzelf en koppelen we expres niets direct aan jouw huidige kassasysteem. Heb je toegang tot een browser op je kassa, dan kun je ons systeem gebruiken. Op deze manier blijf je flexibel in het gebruik én ben je niet afhankelijk van jouw kassaleverancier wanneer je acties of toepassingen wilt aanpassen.
Samen zorgen er er natuurlijk voor dat jouw eigen cadeaukaart een groot succes wordt en dat je binnen de kortste keren door de eerste voorraad heen bent. Bijbestellen gaat eenvoudig en kost slechts €1,- per stuk, inclusief een cadeaukaartenvelop, afhankelijk van het aantal dat je nodig hebt.
Heb je een webshop en wil je dat jouw klanten hun aankoop ook kunnen betalen met jouw cadeaukaart, dan is dat geen probleem en regelen wij dit voor je. Voortaan kun je dan naast jouw huidige betaalmogelijkheden, zoals iDeal, Paypal en Creditcard ook kiezen voor het betalen met jouw eigen cadeaukaart!
De implementatie daarvan regelen wij volledig, daar hoeft jouw webbouwer zelfs niet voor aan de slag te zetten.
Wanneer je al een papieren cadeaukaart gebruikt, zou je denken dat het voor nu prima is. Maar wanneer je fraude tegen wilt gaan, meer inzicht wilt hebben in wat er in omloop is en hem ook graag digitaal wilt inzetten, dan is ons systeem een ideale oplossing. Maak je reeds gebruik van een andere cadeaukaartaanbieder en wil je liever met ons werken, dan nemen wij het contract gewoon over, zonder gedoe.
Mooi, wij ook niet. Daarom houden we alles graag zo eenvoudig en leuk mogelijk. Je hoeft bij ons geen jarenlang contract te tekenen; je gaat aan de slag met ons systeem en bevalt het niet? Dan stop je ermee. We adviseren je wel het minimaal een jaartje te doen, anders krijg je een averechts effect bij jouw klanten, maar we garanderen je dat je alleen maar leuke reacties zult krijgen en daarna echt niet meer wilt stoppen.
Onze branches