Direct contact opnemen

Winkelpas

De klanten die aankopen doen in jouw winkel, kun je belonen voor de frequente bezoeken met behulp van een winkelpas.

Klanten werven met de winkelpas

In elke onderneming is het proces van het werven van klanten verschillend. In sommige gevallen zal een winkel, de enige in de regio zijn. Hierdoor hebben de klanten geen keuze dan bij jou de aankopen te doen. Echter is het in veel situaties het geval, dat er veel concurrentie in de nabije omgeving aanwezig is. Wanneer dit het geval is, is het belangrijk om klanten te werven door middel van het aangeven wat jouw onderneming onderscheidend maakt van de anderen.

Voordelen bieden is op dit moment een bewezen manier waardoor klanten overstag zullen gaan en voor jouw onderneming kiezen. Door middel van het direct aanbieden van een winkelpas zorg je ervoor dat de klanten voor voordeel kunnen sparen. Een winkelpas zorgt dus voor een manier om klantenwerving effectief in te zetten.

Klanten tevreden houden

Nadat de klanten in het bezit zijn van een winkelpas, is het belangrijk dat zij hier ook daadwerkelijk gebruik van gaan maken. Door de voordelen in de winkel duidelijk te maken en tijdens het betaalproces altijd om de winkelpas te vragen, zorg je ervoor dat de klanten bij elk bezoek tevreden, met meer gespaarde punten, de deur uit gaan.

Op de hoogte houden

Het kan zijn, dat de klanten enkel in jouw winkel kopen als zij daadwerkelijk iets willen kopen. Het is daarom belangrijk om hen ook buiten deze momenten op de hoogte te stellen van bijvoorbeeld aanbiedingen, koopavonden en hun saldo van de winkelpas.

Door actief gebruik te maken van het Klantkaart-mailprogramma, zorg je ervoor dat je de klanten kunt voorzien van e-mails over deze informatie. Hiermee creëer je nieuwe contactmomenten met de klant waardoor je altijd in de gedachte van de klant blijft.

Onze branches

Een bewezen spaarsysteem bij meer dan 3000 ondernemers in Nederland en België

Bekijk onze referenties