Meer weten?

Loyaliteitsprogramma

Een loyaliteitsprogramma met de klantenkaart is gebaseerd op Loyalty marketing.

Het kost je op den duur meer energie om constant nieuwe klanten te werven dan de oude te behouden. Het geven van een positieve winkelervaring aan de klant, zal ervoor zorgen dat er een verhoging ontstaat van het aantal positieve contactmomenten. En een verhoging van het aantal positieve contactmoment kan weer leiden tot meer verkoop. Deze verkoop kan van bestaande klanten komen, maar ook van nieuwe. Wanneer bestaande klanten namelijk enthousiast zijn over jouw bedrijf, bestaat de kans dat zij mond-tot-mond reclame maken voor jou. Op deze manier haal je ook nieuwe klanten binnen. Een loyaliteitsprogramma bevordert dus de verkoop en de loyaliteit van jouw klanten. Het Klantkaart loyaliteitsprogramma zorgt ervoor dat jouw klanten vaker terugkomen en bij hun bezoek gemiddeld meer gaan besteden.

Voor het krijgen van loyale klanten hebben wij voor iedere situatie en/of winkelier een passend loyaliteitsprogramma.

Hoe werkt het loyaliteitsprogramma van Klantkaart?

Het Klantkaart Loyaliteitssysteem is gebaseerd op het registreren van spaarpunten op een klantenkaart. Jouw klanten kunnen via de terminal in de winkel zien hoeveel punten zij hebben gespaard. De gespaarde punten kunnen zij verzilveren voor speciale producten of voor korting op hun aankoop. Op basis van de gegevens van de klantkaarten kun je specifieke klantgroepen selecteren voor bijvoorbeeld een mailing of voor speciale winkelacties.

Onze branches

Een bewezen spaarsysteem bij meer dan 3000 ondernemers in Nederland en België

Bekijk onze referenties